Smluvní podmínky
I. Přihlášení na vzdělávací akci
1. Přihlášení na vzdělávací akci je možné pouze online na WS agentury www.agenturakps.cz , a to do termínu uzávěrky přihlášek.
2. Po termínu uzávěrky přihlášek je možné se přihlásit pouze po telefonické domluvě.
3. Účastníci jsou zařazováni podle data doručení přihlášky.
II. Úhrada účastnického poplatku vzdělávací akce
1. Účastnický poplatek je vždy uveden za jednoho účastníka u každé vzdělávací akce.
2. Účastnický poplatek (zálohová platba) musí být připsán na účet agentury nejpozději 3 pracovní dny před datem konání/zahájení akce, a to
na číslo účtu: 94-2604060257/0100
VS = IČ vysílající organizace
SS = kód vzdělávací akce
3. Nebude-li platba dle bodu 2. připsána na účet vzdělávací agentury, bude účastník akce při prezenci v den konání/zahájení akce vyzván k úhradě v hotovosti.
4. Úhrada účastnického poplatku v případě on-line semináře (webináře) je vždy bezhotovostním převodem zálohovou platbou, a to dle 2. bodu tohoto článku.
III. Doklady pro Vaši účetní
1. Potvrzení přijetí Vaší přihlášky zaslané vzdělávací agenturou na e-mail uvedený ve Vaši přihlášce je dokladem pro úhradu zálohové platby kurzovného.
2. Doklad (fakturu) o vyúčtování uhrazené zálohy obdrží účastník v den konání/zahájení akce při prezenci, v případě on-line semináře (webináře) bude doklad o vyúčtování uhrazené zálohy zaslán oranizaci na e-mail uvedený v přihlášce.
IV. Hotovostní platba - pouze v případě prezenční formy semináře
Je možné uhradit v den konání semináře na místě při prezenci. Účastník obdrží pokladní doklad o hotovostní platbě.
V. Změna podmínek akce - ze strany vzdělávací agentury
1. Pořádající agentura si vyhrazuje právo na změnu termínu akce, lektora, místa konání akce a zrušení akce z organizačních a provozních důvodů.
2. O případnýh změnách budou přihlášení zájemci včas informováni prostřednictvím kontaktů uvedených v přihlášce (el. poštou, telefonem).
3. V případě změny termínu akce jsou zaslané přihlášky nadále platné v případě souhlasu přihlášeného zájemce.
VI. Vrácení účastnického poplatku
Pokud bude akce zrušena ze strany pořádající agentury bez uvedení náhradního termínu, má přihlášený zájemce právo na vrácení účastnického poplatku v plné výši.
VII. Stornování a odhlášení - změny údajů zájemce
1. Účast na akci je možno zrušit 3 pracovní dny před konáním akce s tím, že den konání/zahájení akce se nepočítá, a to pouze písemně na el. adrese agentury bundil@agenturakps.cz
2. Nárok na vrácení účastnického poplatku je při zrušení účasti dle bodu 1. v plné výši.
3. Při zrušení přihlášky v kratší lhůtě než 3 pracovní dny před datem konání/zahájení akce nebo neúčasti na akci bude stornovací poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.
4. Ve zprávě o odhlášení účasti na el. adrese bundil@agenturakps.cz je nutno zároveň požádat o vrácení účastnického poplatku s uvedením čísla účtu, na který agentura poplatek vrátí, pokud byl již tímto zájemcem uhrazen.
5. Za přihlášeného účastníka je možné vyslat náhradníka.Tuto změnu je nutno sdělit agentuře nejpozději předcházející den před konáním samotné akce.
VIII. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje účastníků vzdělávacích akcí jsou zpracovány v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.