Ing. Pavel Bundil

vzdělávací agentura KPS Vsetín

IČ 66938813

AKREDITOVANÁ INSTITUCE

Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy

Ing. Pavel Bundil - vzdělávací agentura KPS Vsetín, Bratří Hlaviců 101, 755 01 Vsetín, IČ 66938813, tel.: 571 418 958, mob.: 737 621 154

Začínám učit v Základní škole

IDENTIFIKAČNÍ KÓD: 14224

FORMA:                        prezenční (10 hodin výuky)

 

LEKTOR:

Mgr. Miloš Sobotka, lektor s praxí učitele a ředitele ZŠ, konzultant, certifikovaný lektor DVPP

TERMÍN a ČAS:

1. část - úterý   8. října 2024
2. část - úterý 22. října 2024

vždy v čase:  12:30 - 17:00 hod (celkem 10 hodin výuky)
                                   12:00 - 12:00 hod ... prezence

MÍSTO: 

Zlín, Gymnázium a Jazyková škola, náměstí T. G. Masaryka 2734-9, 6. budova (poslední v řadě) nad Kongresovým centrem, 
        cca 15 min pěší chůze od autobusového nebo vlakového nádraží

CENA:  

1900,- Kč  včetně doprovodného materiálu a drobného občerstvení, nejsme plátci DPH
                  V případě bezhotovostní platby musí být účastnický poplatek připsán na účet pořadatele nejpozději 3 dny před zahájením
                   akce - viz Smluvní podmínky            

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK: středa 2. října 2024 (po uzávěrce možná dohoda telefonicky na č. 737 621 154, 778 429 385)

 

URČENO:
Pro začínající a méně zkušené pedagogy ZŠ, kteří májí zájem o svoji profesi 

VZDĚLÁVACÍ CÍL:
Hlavním cílem je předat účastníkům zkušenosti, rady a náměty, jak se stát úspěšným, uznávaným a oblíbeným učitelem v ZŠ, a to jak u žáků, rodičů ale i u ostatních kolegů pedagogického sboru.

 

O B S A H O V Á   N Á P L Ň :

1. Část
Adaptační období začínajícího učitele ZŠ
- kompetence začínajícího učitele - balanční kruh
- potřeby začínajícího učitele a plánování jejich rozvoje
- průběh adaptačního období, plán adaptace, hodnocení a zpětná vazba
- role uvádějícího učitele, jeho kompetence
- náslechy v hodinách, hospitace, párová výuka, stínování
- vybrané kapitoly ze základní školské legislativy (zákon č. 561/2004 Sb. školský zákon, vyhláška
  č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání v platném znění, vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků
  se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných v platném znění, Rámcový vzdělávací program
  pro základní vzdělávání, jako východisko pro stanovení kompetencí učitele ZŠ)
- orgány školy a provozní dokumenty školy a (organizační řád, školní řád, provozní řád, pedagogická rada,
  školská rada, výchovný poradce ….)

2. Část
Organizace vzdělávání v ZŠ, výuka, její plánování, realizace, hodnocení
- pomoc při nastavování cílů a plánů a jak toho dosáhnout
- pedagogická dokumentace a její vedení
- komunikační dovednosti s žáky a rodiči
- tvorba dobrého třídního klimatu
- tematické plány výuky, návaznost na ŠVP a jejich tvorba
- struktura vyučovací hodiny a příprava na výuku
- formulace vzdělávacích cílů u konkrétních činností
- materiály a pomůcky pro výuku, plánování výuky podle E-U-R metody, užitečné ICT nástroje
- tvorba kritérií hodnocení výuky a typy hodnocení (formativní, sumativní a další možnosti
- metodická pomoc při řešení problematických situací, závěrečná diskuze, sdílení zkušeností

 

Tento vzdělávací program je vhodný pro využití OP „Jan Amos Komenský“, aktivita 1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ.

Obsazenost:Volná místa

„Úspěch je špatný učitel. Kvůli němu si chytří lidé myslí, že nemohou prohrát.“

William H. Gates